Návrh uznesenia

Návrh na schválenie podmienok obchodnej verejnej súťaže na prenájom stánku a prislúchajúceho vonkajšieho sedenia v Areáli zdravia Zlaté piesky za účelom poskytovania služieb rýchleho občerstvenia

Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu

schvaľuje

podmienky obchodnej verejnej súťaže na prenájom stánku a prislúchajúceho vonkajšieho sedenia v Areáli zdravia Zlaté piesky, k. ú. Trnávka, parc. č. 4358/1, podľa § 9a ods. 1 písm. a) zákona SNR č. 138/1991 Zb. o majetku obcí v znení neskorších predpisov na dobu  neurčitú,  za účelom  poskytovania služieb rýchleho občerstvenia,
 
s podmienkami:
 
1. Vyhlasovateľ/Prenajímateľ:
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hlavného mesta SR Bratislava
Junácka ul. č. 4
831 04 Bratislava
zastúpená: Ing. Petrom Vojtkom, riaditeľom
IČO: 00179663

2. Predmet obchodnej verejnej súťaže:
Prenájom stánku rýchleho občerstvenia vo výmere 45,20 m² a prislúchajúceho vonkajšieho sedenia vo výmere 24,00 m² v Areáli zdravia Zlaté piesky, Senecká cesta 2, Bratislava, k. ú Trnávka, parc. č. 4358/1, LV č. 1. Celková výmera prenajatých priestorov je 69,20 m².
 
3.Kontaktná osoba vyhlasovateľa:
Meno: Ing. Jana Bublincová, STARZ, Junácka 4, 831 04 Bratislava, telefón: 02/44 373 200, e-mail: [email protected], fax: 44 373 426.
 
4. Doba nájmu:
Nájomná zmluva bude uzatvorená na dobu neurčitú v zmysle zákona SNR č. 116/1990 Zb. o nájme a podnájme nebytových priestorov v znení neskorších predpisov.
 
5. Účel nájmu:
Poskytovanie služieb rýchleho občerstvenia.
 
6. Výška nájomného:
Minimálna výška ročného nájomného za stánok rýchleho občerstvenia je 150,00 Eur/m²/rok bez dane z pridanej hodnoty, z toho sezónne nájomné za obdobie od 15. 05. – 15. 09. je v sume 50,00 Eur/m²/sezónu bez dane z pridanej hodnoty.
Minimálna výška nájomného za vonkajšie sedenie k stánku je 0,10 Eur/m²/deň bez dane z pridanej  hodnoty, čo je za sezónu od 15. 05. – 15. 09. (124 dní) suma 12,40 Eur/m²/sezónu.
K cene nájmu sa bude účtovať daň z pridanej hodnoty v zmysle platných právnych predpisov. K nájomnému budeme účtovať služby spojené s nájmom podľa skutočnej spotreby a paušálnu úhradu za odvoz a likvidáciu odpadu, údržbu a pravidelné odborné prehliadky trafostanice, elektrorozvodov a rozvodných skríň.
 
7. Podmienky účasti v súťaži:
Súťaže sa môžu zúčastniť fyzické osoby – podnikatelia a právnické osoby. Každý účastník súťaže predloží pri podaní návrhu vyhlasovateľovi:
7.1 Doklad o oprávnení podnikať nie starší ako 1 mesiac – originál alebo overenú kópiu,
7.2 Identifikácia záujemcu:
– u právnickej osoby: obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, registrácia, osoba oprávnená konať, bankové spojenie, telefónne číslo a e-mail,
– u fyzickej osoby – podnikateľa: meno, priezvisko, rodné priezvisko, dátum narodenia, adresa miesta podnikania, číslo živnostenského oprávnenia, IČO, DIČ, bankové spojenie, telefónne číslo a e-mail,
7.3 Čestné vyhlásenie záujemcu:
– u fyzickej osoby, že nie je osobou uvedenou v § 9a ods. 6 zákona č. 138/1991 Zb. o majetku obcí v znení neskorších predpisov. V prípade, ak je záujemca ženatý/vydatá, tak čestné vyhlásenie sa vyžaduje aj od manželky/manžela. Vyhlásenie záujemcu o súhlase so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
– u právnickej osoby, že jej zakladateľom, vlastníkom obchodného podielu, štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu, členom riadiaceho, výkonného alebo dozorného orgánu nie je osoba uvedená v § 9a ods. 6 zákona SNR č. 138/1991 Zb. o majetku obcí v znení neskorších predpisov,
– čestné vyhlásenie záujemcu o tom, že nemá záväzky voči hlavnému mestu SR Bratislave, voči mestskej príspevkovej organizácii STARZ, voči príslušnému daňovému úradu, sociálnej poisťovni, ktorejkoľvek zdravotnej poisťovni, nie je v likvidácii, v konkurze ani v reštrukturalizácii a nie je voči nemu vedené žiadne exekučné konanie,
7.4 Zloženie finančnej zábezpeky na účet mestskej príspevkovej organizácie Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hlavného mesta SR Bratislavy vedený vo Všeobecnej úverovej banke, a.s., Bratislava, číslo účtu SK85 0200 0000 0000 4293 4012, variabilný symbol 22222, v sume 1 000,00 Eur. O prevode zábezpeky predloží záujemca doklad o úhrade z banky. Neúspešným uchádzačom bude zábezpeka vrátená v lehote 15 dní odo dňa vyhlásenia výsledkov súťaže. V prípade, že úspešný uchádzač od nájmu ustúpi, zábezpeka prepadá v prospech vyhlasovateľa. V prípade zrušenia súťaže a v prípade odmietnutia súťažného návrhu bude zábezpeka vrátená účastníkovi najneskôr do 15 dní odo dňa vyhlásenia súťaže za zrušenú alebo odo dňa odmietnutia súťažného návrhu. Víťaznému uchádzačovi bude suma zábezpeky započítaná do nájomného.
7.5 Súťažný návrh musí byť vypracovaný v slovenskom jazyku.
 
8. Obsah súťažného návrhu:
8.1 Ponuka výšky nájomného v Eur/m²/sezónu za predajný stánok a v Eur/m²/sezónu za vonkajšie sedenie.
8.2 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v súťaži podľa bodu 7.
8.3 Zloženie finančnej zábezpeky.
 
9. Termín obhliadky:
Záujemcovia si môžu dohodnúť termín obhliadky predmetu nájmu s vedúcim Areálu zdravia Zlaté piesky Ing. Marianom Birom na telefónnom čísle 02/44 257 018.
 
10. Spôsob a lehota predkladania súťažných návrhov:
Záujemcovia o nájom  môžu svoje súťažné návrhy v slovenskom jazyku doručiť osobne alebo prostredníctvom pošty (rozhodujúci je deň doručenia poštovej zásielky vyhlasovateľovi) v lehote od 09. 05. 2018 najneskôr do 25. 05. 2018, do 12:00 h na adresu:
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, Junácka ul. č. 4, 831 04 Bratislava, v zalepenej obálke s označením:
„OVS – Prenájom stánku rýchleho občerstvenia a vonkajšieho sedenia v Areáli zdravia Zlaté piesky – NEOTVÁRAŤ“.
Náklady na predkladanie súťažných návrhov znáša záujemca.
 
11. Kritériá hodnotenia súťažných návrhov:
11.1 Najvyššie ponúkané nájomné v Eur/m²/sezónu za predajný stánok a najvyššie ponúkané nájomné v Eur/m²/sezónu za vonkajšie sedenie spolu.
11.2 V prípade, že budú doručené dva a viac rovnakých súťažných návrhov s najvyššou cenou, víťaz bude určený elektronickou aukciou.
 
12. Vyhlásenie výsledkov súťaže, lehota na uzatvorenie zmluvy:
12.1 Obálky s návrhmi sa budú otvárať a návrhy sa budú vyhodnocovať do 15 dní po skončení obchodnej verejnej súťaže. Vyhodnocovanie súťažných návrhov je neverejné.
12.2 O výsledku obchodnej verejnej súťaže (návrh sa prijíma/návrh sa odmieta), ako aj o jeho prípadnom zrušení budú záujemcovia písomne upovedomení. Navrhovateľ, ktorý podal víťazný návrh, bude upovedomený písomne najneskôr v lehote 15 dní od zverejnenia výsledkov súťaže. Zmluva o nájme bude uzatvorená do 60 dní od zverejnenia výsledkov súťaže.
12.3 Výsledky obchodnej verejnej súťaže budú uverejnené na úradnej tabuli mestskej príspevkovej organizácie STARZ a na internetovej stránke www.starz.sk najneskôr do 08. 06. 2018.
 
13. Vyhlasovateľ súťaže si vyhradzuje právo:
13.1 Kedykoľvek zrušiť túto verejnú obchodnú súťaž. O zrušení súťaže budú navrhovatelia, ktorí podali návrhy, písomne upovedomení.
13.2 Predĺžiť lehotu na oznámenie výberu víťazného súťažného návrhu.
13.3 Odmietnuť všetky predložené súťažné návrhy.
13.4 V prípade zistenia neúplnosti súťažného návrhu z hľadiska požiadaviek vyhlasovateľa uvedených v súťažných podkladoch vyradiť návrh z obchodnej verejnej súťaže.
13.5. Opakovanie súťaže v náhradnom termíne v prípade nepredloženia súťažných návrhov.

Zrušenie súťaže, nové vyhlásenie súťaže alebo predĺženie lehoty na oznámenie výberu víťazného súťažného návrhu bude uverejnené na úradnej tabuli mestskej príspevkovej organizácie STARZ a na internetovej stránke www.starz.sk.