Bod č. 5
Generálny dopravný plán hlavného mesta SR Bratislavy
Uznesenie 13/1991
zo zasadnutia MsZ v dňoch 22. 3. a 3. 4. 1991
Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní Generálneho dopravného plánu hlavného mesta SR Bratislavy
konštatuje,
že Generálny dopravný plán hlavného mesta SR Bratislavy bol vypracovaný pre časový horizont do roku 2000, rieši koncepciu všetkých druhov dopráv v rámci komplexnej dopravnej sústavy ako aj návrh postupu výstavby dopravných stavieb do roku 2000 v nadväznosti na novú politicko - ekonomickú situáciu;
schvaľuje
- koncepciu rozvoja jednotlivých druhov dopráv podľa Generálneho dopravného plánu hlavného mesta SR,
- Generálny dopravný plán ako podklad na vypracovanie územnoplánovacej dokumentácie, dopravno - inžinierskej dokumentácie a jednotlivých stupňov projektovej dokumentácie;
ukladá
riaditeľke Magistrátu hlavného mesta SR Bratislavy
1. zabezpečiť aktualizáciu investičného programu dopravných stavieb v Generálnom dopravnom pláne v závislosti od doriešenia spôsobu financovania a schválených Regulatívov územného rozvoja mesta
Termín: trvale
Kontrola ročne k 31.12.
2. zabezpečiť vypracovanie výhľadovej štúdie trás na obdobie po roku 2000 v závislosti na upresnení územného rozvoja mesta Bratislavy
Termín: 31. 12. 1991
3. zabezpečiť preradenie stavieb diaľničného prepojenia z kategórie ZÁKOSu do kategórie diaľnic a požadovať financovanie z prostriedkov mimo rozpočtu mesta
Termín: závisí od uzavretia kompetencií Slovenskej republiky v oblasti dopravy
4. urýchliť realizáciu bicyklových trás celomestského významu a začať výstavbu všetkých hlavných radiál v rokoch 1991 až 1992
Termín: priebežne v zmysle spracovaného návrhu Generelu
Kontrola: ročne k 31.12.
Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní Generálneho dopravného plánu hlavného mesta SR Bratislavy
konštatuje,
že Generálny dopravný plán hlavného mesta SR Bratislavy bol vypracovaný pre časový horizont do roku 2000, rieši koncepciu všetkých druhov dopráv v rámci komplexnej dopravnej sústavy ako aj návrh postupu výstavby dopravných stavieb do roku 2000 v nadväznosti na novú politicko - ekonomickú situáciu;
schvaľuje
- koncepciu rozvoja jednotlivých druhov dopráv podľa Generálneho dopravného plánu hlavného mesta SR,
- Generálny dopravný plán ako podklad na vypracovanie územnoplánovacej dokumentácie, dopravno - inžinierskej dokumentácie a jednotlivých stupňov projektovej dokumentácie;
ukladá
riaditeľke Magistrátu hlavného mesta SR Bratislavy
1. zabezpečiť aktualizáciu investičného programu dopravných stavieb v Generálnom dopravnom pláne v závislosti od doriešenia spôsobu financovania a schválených Regulatívov územného rozvoja mesta
Termín: trvale
Kontrola ročne k 31.12.
2. zabezpečiť vypracovanie výhľadovej štúdie trás na obdobie po roku 2000 v závislosti na upresnení územného rozvoja mesta Bratislavy
Termín: 31. 12. 1991
3. zabezpečiť preradenie stavieb diaľničného prepojenia z kategórie ZÁKOSu do kategórie diaľnic a požadovať financovanie z prostriedkov mimo rozpočtu mesta
Termín: závisí od uzavretia kompetencií Slovenskej republiky v oblasti dopravy
4. urýchliť realizáciu bicyklových trás celomestského významu a začať výstavbu všetkých hlavných radiál v rokoch 1991 až 1992
Termín: priebežne v zmysle spracovaného návrhu Generelu
Kontrola: ročne k 31.12.
Príspevky