Uznesenie 135/2015

Návrh na predkladanie pravidelných informácií týkajúcich sa finančného hospodárenia hlavného mesta SR Bratislavy na zasadnutia Mestského zastupiteľstva hlavného mesta SR Bratislavy

Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu

žiada

primátora hlavného mesta SR Bratislavy, 

1. aby zabezpečil zverejnenie informácií na titulnej web stránke hlavného mesta SR Bratislavy, ktorej obsahom bude:  

1.1  zoznam zaplatených faktúr za dodanie tovarov alebo služieb, vystavených na sumu vyššiu ako 1 000,00 Eur pri jednej faktúre, obsahujúci minimálne tieto údaje: číslo faktúry, označenie dodávateľa tovaru alebo služby (vystaviteľa faktúry), predmet dodávky, fakturovanú sumu, dátum splatnosti a dátum úhrady faktúry,

1.2    zoznam objednávok na dodanie tovarov alebo služieb vystavených hlavným mestom SR Bratislavou, ktorých predmetom je záväzok dodávateľa dodať tovary alebo služby v hodnote prevyšujúcej 1 000,00 Eur pri jednej objednávke obsahujúci minimálne tieto údaje: číslo objednávky, označenie dodávateľa tovaru alebo služby, predmet dodávky, sumu, dátum vystavenia objednávky, čas dodania tovaru alebo služby,

1.3    zoznam zmlúv na dodanie tovarov alebo služieb uzatvorených hlavným mestom SR Bratislavou, ktorých predmetom je záväzok dodávateľa dodať tovary alebo služby v hodnote prevyšujúcej 1 000,00 Eur pri jednej zmluve obsahujúci minimálne tieto údaje: číslo zmluvy, označenie dodávateľa tovaru alebo služby, predmet dodávky, cenu predmetu dodávky, dátum uzatvorenia zmluvy,

1.4    zoznam verejných obstarávaní vyhlásených v súlade s plánom verejného obstarávania, ktoré boli ukončené podpisom zmluvy s dodávateľom obsahujúci minimálne tieto údaje: predmet obstarávania, hodnotu zákazky, dĺžku trvania zmluvy, dodávateľa,

1.5    zoznam verejných obstarávaní vyhlásených v súlade s plánom verejného obstarávania, ktoré boli vyhlásené, ale ku dňu spracovania správy neboli ukončené podpisom zmluvy s dodávateľom, obsahujúci minimálne tieto údaje: predmet obstarávania, predpokladanú hodnotu zákazky, dĺžku trvania zmluvy,

1.6    zoznam verejných obstarávaní, ktoré boli vyhlásené, ale neboli uvedené v pláne verejného obstarávania, obsahujúci minimálne tieto údaje: predmet obstarávania, predpokladanú hodnotu zákazky, dĺžku trvania zmluvy, dodávateľa, ak bolo verejné obstarávanie ukončené podpisom zmluvy s dodávateľom, s uvedením dôvodu vyhlásenia verejného obstarávania mimo plánu verejného obstarávania,

1.7    plán verejného obstarávania tovarov a služieb obsahujúci minimálne tieto údaje: predmet dodávky, predpokladanú hodnotu zákazky, predpokladanú dĺžku trvania zmluvy,

T: od 1.5 - 31.5.2015 s termínom zverejnenia na web stránke hlavného mesta SR Bratislavy dňa 20.6.2015 a následne vždy za predchádzajúci kalendárny mesiac a zároveň ich zaslať elektronickou formou poslancom Mestského zastupiteľstva hlavného mesta SR Bratislavy

2. aby požiadal predstavenstvá spoločností Dopravný podnik Bratislava, a.s., OLO a.s., Bratislavskú vodárenskú spoločnosť, a.s., aby na svojich web stránkach zverejňovali informácie, ktorých obsahom bude:  

2.1    zoznam zaplatených faktúr za dodanie tovarov alebo služieb, vystavených na sumu vyššiu ako 1 000,00 Eur pri jednej faktúre, obsahujúci minimálne tieto údaje: číslo faktúry, označenie dodávateľa tovaru alebo služby (vystaviteľa faktúry), predmet dodávky, fakturovanú sumu, dátum splatnosti a dátum úhrady faktúry,

2.2    zoznam objednávok na dodanie tovarov alebo služieb vystavených príslušnou obchodnou spoločnosťou, ktorých predmetom je záväzok dodávateľa dodať tovary alebo služby v hodnote prevyšujúcej 1 000,00 Eur pri jednej objednávke, obsahujúci minimálne tieto údaje: číslo objednávky, označenie dodávateľa tovaru alebo služby, predmet dodávky, sumu, dátum vystavenia objednávky, čas dodania tovaru alebo služby,

2.3    zoznam zmlúv na dodanie tovarov alebo služieb uzatvorených príslušnou obchodnou spoločnosťou, ktorých predmetom je záväzok dodávateľa dodať tovary alebo služby v hodnote prevyšujúcej 1 000,00 Eur pri jednej zmluve, obsahujúci minimálne tieto údaje: číslo zmluvy, označenie dodávateľa tovaru alebo služby, predmet dodávky, cenu predmetu dodávky, dátum uzatvorenia zmluvy,

2.4    zoznam verejných obstarávaní vyhlásených v súlade s plánom verejného obstarávania, ktoré boli ukončené podpisom zmluvy s dodávateľom, obsahujúci minimálne tieto údaje: predmet obstarávania, hodnotu zákazky, dĺžku trvania zmluvy, dodávateľa,

2.5    zoznam verejných obstarávaní vyhlásených v súlade s plánom verejného obstarávania, ktoré boli vyhlásené, ale ku dňu spracovania správy neboli ukončené podpisom zmluvy s dodávateľom, obsahujúci minimálne tieto údaje: predmet obstarávania, predpokladanú hodnotu zákazky, dĺžku trvania zmluvy,

2.6    zoznam verejných obstarávaní, ktoré boli vyhlásené, ale neboli uvedené v pláne verejného obstarávania obsahujúci minimálne tieto údaje: predmet obstarávania, predpokladanú hodnotu zákazky, dĺžku trvania zmluvy, dodávateľa, ak bolo verejné obstarávanie ukončené podpisom zmluvy s dodávateľom, s uvedením dôvodu vyhlásenia verejného obstarávania mimo plánu verejného obstarávania,

2.7    plán verejného obstarávania tovarov a služieb obsahujúci minimálne tieto údaje: predmet dodávky, predpokladanú hodnotu zákazky, predpokladanú dĺžku trvania zmluvy,

T: od 1.5 - 31.5.2015 s termínom zverejnenia na web stránkach príslušných obchodných spoločností dňa 20.6.2015 a následne vždy za predchádzajúci kalendárny mesiac a zároveň ich zaslať elektronickou formou poslancom Mestského zastupiteľstva hlavného mesta SR Bratislavy

3. aby súťažné podklady na verejné obstarávanie v predpokladanej výške nad 20 000,00 Eur predkladal na schvaľovanie do komisie finančnej stratégie a pre správu a podnikanie s majetkom mesta Mestského zastupiteľstva hlavného mesta SR Bratislavy,

4. zabezpečiť na web stránke hlavného mesta SR Bratislavy zverejňovanie stanovísk poslancov Mestského zastupiteľstva hlavného mesta SR Bratislavy.